Over MYJOOST

Dat regelt MYJOOST voor u. Goed en goedkoper.

Over MYJOOST

MYJOOST is er voor u

Want u weet dat het zou lonen om over te stappen naar een andere leverancier voor energie, verzekeringen, internet en mobiel, maar dat gedoe… MYJOOST helpt u over de drempel en regelt uw zaken goed en goedkoper.

MYJOOST houdt van de cijfertjes, het vergelijken, de kleine lettertjes, de administratie en zelfs het in de wacht staan bij de klantenservice. Zie MYJOOST als uw persoonlijke assistent. Hij is er op het juiste moment, op de juiste plek. En… vertrouwelijk en discreet.

Opgericht in 2017, managet MYJOOST op dit moment al ruim 500 contracten van begin tot eind.

En wat kost het? 12% van wat hij voor u kan besparen. En bespaart u niks? Dan kost het ook niks.”

>> Lees meer over hoe het werkt

De start voor u is een inventarisatie van uw huidige overeenkomsten en wensen. Op basis daarvan krijgt u een persoonlijk advies: goed en goedkoper. Is een overstap voordelig? Dan regelt MYJOOST die van begin tot eind. In de maanden na de overstap is MYJOOST er voor alle vragen en issues, inclusief de afhandeling van een verzekeringsclaim of bij een verhuizing. MYJOOST doet dit niet eenmalig voor u, maar ieder jaar. Hij weet immers wanneer uw contract weer afloopt.

dit-is-myjoost-wit-1

Waarom MYJOOST?

Minder betalen

U weet dat u kunt besparen.
MYJOOST zorgt dat u ook het echt doet.

Geen gedoe

Uitzoeken, administreren, bijhouden dat doet MYJOOST voor u. MYJOOST ontzorgt.

No Cure, No Pay

De check van uw huidige overeenkomst of nieuwe aanbieding is gratis en zonder verplichting. U betaalt MYJOOST alleen als u geld bespaart.

Persoonlijk

Geen logins, lange wachtrijen of oeverloze e-mails. MYJOOST is persoonlijk en reageert direct.

dit-is-myjoost-bio-wit

Laat uw e-mail achter.
MYJOOST doet de rest!



MYJOOST BIO

MYJOOST is een initiatief van Joost Bon.

Na jaren gewerkt te hebben bij KPN, Microsoft (NL en VS) en als uitgever bij Sanoma van NU.nl en Startpagina is begonnen met de MYJOOST ontzorg-service.

Waarom MYJOOST? Twee trends die ervoor zorgen dat consumenten jaren blijven zitten bij leveranciers van energie, verzekeringen, internet en mobiel, terwijl ze elders goedkoper én beter af zouden zijn.

  1. Consumenten willen zaken goed en goedkoop geregeld hebben, maar zien er tegen op om tot actie over te gaan. Je moet je verdiepen in de markt en in je eigen situatie, want voor alle diensten moet je andere data paraat hebben: energieverbruik, minuten bellen, verzekeringsdekking, premie.
  2. Leveranciers van deze diensten zijn erop gericht om mensen met een goede deal binnen te halen om vervolgens na afloop van de deal de prijzen gestaag te verhogen. Moeizaam te doorgronden online portals en communicatie helpen daarbij.

MYJOOST helpt consumenten in beweging te komen door namens de consument op te treden naar leveranciers. MYJOOST weet waar je op moet letten én houdt de leveranciers en hun aanbiedingen scherp. Zo stap je wel over en zijn je zaken goed en goedkoper geregeld.